Οδικό ταξίδι σε όλη την Αμερική με Senior Dog

FacebookFacebookFacebookκελάδημακελάδημακελάδημαpinterestpinterestpinterest

Η Franny ιππεύει στο πίσω κάθισμα

Όπως πολλοί άλλοι Αμερικανοί, ένα από τα αγαπημένα μας μέλη της οικογένειάς μας έρχεται με τέσσερα πόδια. Και στη συγκεκριμένη περίπτωσή μας, αυτό το γούνινο πλάσμα βρίσκεται στα γήπεδά του στην ώριμη ηλικία των 15 ετών. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει διλήμματα για τους συχνούς ταξιδιώτες: τους αφήνετε πίσω, θα διαχειριστεί ο φροντιστής τις εκκεντρικότητες τους, θα τραπούν σε φυγή και τι πραγματικά συμβαίνει σε critter air cargo παντως?????

Αυτό ήταν το δίλημμά μας πέρυσι. Οι φόβοι να την αφήσουμε πίσω με ένα από τα παιδιά μας, ενώ η μακροζωία της ήταν αδύναμη, φαινόταν αγενής. Είχαμε κάνει πρόσφατα δύο τρομακτικά ταξίδια στον κτηνίατρο με τη Φράνσις όπου είχαν γίνει θλιβερές διαγνώσεις και προγνώσεις. Το κτηνιατρικό προσωπικό είχε ρίξει συμπαθητικά βλέμματα και πιστεύαμε ότι ξέραμε ότι ερχόταν το αναπόφευκτο.

Αποκάλυψη συνεργατών: Ως συνεργάτης της Amazon Sleeps5 κερδίζει από αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις. Το Sleeps5 παρέχει συνδέσμους προς προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Η προβολή ή η αγορά μέσω συνδέσμου σημαίνει ότι το Sleeps5 μπορεί να λάβει προμήθεια χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς.

Και μετά δεν έγινε.

Η Φράνυ αναπήδησε. η ασθένεια επιβραδύνθηκε. Το Senility φαινόταν να αντιστρέφεται και έφτασε η παραμονή του ταξιδιού μας. Θα έπρεπε να είμαστε εκστασιασμένοι, αλλά αυτός είναι ο σκύλος που θα έκανε εμετό στο αυτοκίνητο και στις πιο μικρές δουλειές. Μισεί το αυτοκίνητο! Πώς θα λειτουργούσε αυτό; Ο σύζυγός μου ήταν πεπεισμένος ότι ήταν ακόμη κοντά στο θάνατο και ήταν πάντα αποφασισμένος να φέρουμε μαζί ένα φτυάρι. Αυτό φαινόταν λίγο πολύ, οπότε μετά από περαιτέρω σκέψη αφήσαμε το θλιβερό εργαλείο στο σπίτι. Αντ 'αυτού, μαζέψαμε τη Φράνυ και το αγαπημένο της παπλωματάκι στο πίσω κάθισμα και φύγαμε. Τότε έγινε ένα θαύμα, κουλουριάστηκε και πήγε για ύπνο.

Διαβάστε περισσότερα  Παλμ Σπρινγκς: Η Μέριλιν επέστρεψε!

Δεν υπάρχει δωμάτιο στο Inn

Το να οδηγείς στο ηλιοβασίλεμα με τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου είναι πολύ καλό στη θεωρία, αλλά το να βρεις ένα μέρος για να βάλεις τα κεφάλια σου είναι άλλο θέμα. Αυτό το ταξίδι ήταν μια άσκηση αυθορμητισμού, καθώς ποτέ δεν ξέραμε πού ακριβώς θα καταλήγαμε κάθε βράδυ. Είναι πιθανώς σημαντικό σε αυτό το σημείο να προσθέσουμε το εύρος της περιπέτειάς μας για λόγους σαφήνειας. Το βασικό μας σχέδιο ήταν να ταξιδέψουμε στη διαδρομή 66 αντίστροφα από τη Σάντα Μόνικα, καταλήγοντας φυσικά στο Σικάγο και στη συνέχεια να οδηγήσουμε στη Νέα Υόρκη από εκεί. Και, για να προσθέσουμε σε αυτήν την οδύσσεια, ξεκινούσαμε από το Σιάτλ που σήμαινε ότι οδηγούσαμε στη δυτική ακτή πριν φτάσουμε ποτέ στη Σάντα Μόνικα εξαρχής. (Θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουμε πολύ χρόνο στα χέρια μας.) Πολλά άγνωστα ξενοδοχεία απλώνονται μπροστά μας. Δεν είχαμε ούτε μία κράτηση.

Έγινε συνήθεια να αρχίζουμε να ψάχνουμε για κρεβάτι γύρω στις 7:00 μ.μ. κάθε βράδυ. Θα χρησιμοποιούσαμε διάφορους ιστότοπους, όπως Expedia, Hotels Tonight και ούτω καθεξής. Είχαμε δύο κριτήρια: στάθμευση (προβληματικό και ακριβό στις μεγάλες πόλεις) και φιλικό προς τους σκύλους. Αφού κυνηγούσαμε μερικά ξενοδοχεία σε λογικές τιμές, πηγαίναμε στους αντίστοιχους ιστότοπούς τους για να δούμε αν επέτρεπαν τα κατοικίδια – τις περισσότερες φορές ήταν “όχι”. Εάν το κατοικίδιο ζώο σας επιτρεπόταν και ήταν εντός του επιτρεπόμενου βάρους του, εάν σημειωθεί, τότε θα υπολογίζαμε τη χρέωση για τον σκύλο που ήταν από 0,00 $ έως 125,00 $ μαζί με το τέλος στάθμευσης, εάν είναι απαραίτητο. Αρκεί να πούμε ότι η καλύτερη συμφωνία δεν ήταν πάντα προφανής μέχρι να ολοκληρωθούν όλα τα μαθηματικά.

Διαβάστε περισσότερα  Αναδύεται από την αδρανοποίηση ταξιδιού: Sleeps5

Τα πράγματα δεν πάνε πάντα σύμφωνα με το σχέδιο

Ένα βράδυ, βρεθήκαμε σε μια μικρή οδική πόλη με την επόμενη στάση μια άλλη εξαντλητική ώρα μακριά. Για τύχη, ένα από τα τρία μοτέλ έπαιρνε κατοικίδια με μόλις $10,00 και ήταν μόνο $22,00 τη βραδιά. Πολύ, τι μπορεί να πάει στραβά; Λοιπόν, οι λεπτοί χάρτινοι τοίχοι δεν μπορούσαν να πνίξουν τους ήχους της ανθρώπινης τραγωδίας που κατοικεί σε φτηνά ξενοδοχεία τη νύχτα. Αρκεί να πούμε ότι ήρθε σε επαφή με άτομα έκτακτης ανάγκης γύρω στις 3:00 π.μ., ακολούθησε χάος, στις 5:30 π.μ. εγκαταλείψαμε την ιδέα του ύπνου και ξεκινήσαμε. Η Φράνυ έχει γίνει κωφή στο dotage της, έτσι από τους τρεις μας ήταν η πιο ανανεωμένη. Δυστυχώς, δεν μπορεί να οδηγήσει.

Οι επόμενες διαμονές μας δεν ήταν σχεδόν τόσο γεμάτες εκδηλώσεις! Το επόμενο βράδυ μείναμε στο ________________, το οποίο φαινόταν να είναι φτιαγμένο για κατοικίδια, συμπεριλαμβανομένου ενός αποκλειστικού σκύλου. Οι πιο πολυτελείς διαμονές μας πραγματοποιήθηκαν στο Σικάγο στο Athletic Club, όπου δεν χρεώνουν καθόλου τα κατοικίδια και σας υποδέχονται με ένα γκουρμέ μπισκότο σκυλάκι. Λόγω της πολιτικής χωρίς χρέωση για τα κατοικίδια, κατέληξε να μας κοστίσει λιγότερο η διαμονή εδώ από τα λίγα άλλα πιο μετριοπαθή ξενοδοχεία που επέτρεπαν κατοικίδια αλλά χρεώνουν υπερβολικά. Μια πλήρης λίστα με ξενοδοχεία θα βρίσκεται στο τέλος αυτής της ανάρτησης, εάν θέλετε να μιμηθείτε την εμπειρία μας – δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρξουν κάποιοι που θα λάβουν μέρος.

Το Τέλος του Δρόμου

Τελικά πήραμε το δρόμο μας για τη Νέα Υόρκη με τον σκύλο μας να υπαγορεύει καταλύματα. Για 2 1/2 μήνες μείναμε στην πόλη με το ηλικιωμένο πουγκί μας στο πιο μικρό από τα στούντιο διαμερίσματα. Επισκεφθήκαμε πίστες για σκύλους, καταστήματα κατοικίδιων ζώων, μπήκαμε σε μια λέσχη σκύλων όλα όσα δεν θα κάναμε ποτέ αν δεν είχαμε πάρει μαζί μας το κορίτσι μας Franny. Έζησε για να επιστρέψει σπίτι στο Σιάτλ μαζί μας κατά μήκος της πολύ πιο άμεσης διαδρομής του I-90. Το φτυάρι δεν το μετάνιωσε ποτέ. Στην πραγματικότητα, ζει μέχρι σήμερα έχοντας μια ανάσταση μετά το ταξίδι της. Ο κτηνίατρός μας σοκαρίστηκε με την αύξηση βάρους και τον αυξημένο ενθουσιασμό της. Τώρα πλησιάζει τα 16 και σχεδιάζει το επόμενο road trip της!

Διαβάστε περισσότερα  Η Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια των διακοπών | Κοιμάται 5

6 Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη

1. Εποχή του χρόνου – δεν μπορείτε να αφήσετε έναν σκύλο στο αυτοκίνητο όπου οι θερμοκρασίες θα ήταν επικίνδυνες.
  2. Κατά τον υπολογισμό του κόστους ενός καταλύματος συμπεριλάβετε προκαταβολή για κατοικίδια συν χώρο στάθμευσης, εάν υπάρχει.
  3. Δημιουργία ασφαλούς φωλιάς στο αυτοκίνητό σας σε περίπτωση ξαφνικών στάσεων.
  4. Γρήγορη πρόσβαση σε μπολ και σκυλοτροφές. Χρησιμοποιήσαμε Tupperware με ασφαλές καπάκι.
  5. Αφαίρεση χνούδι για ρούχα και αυτοκίνητο.
  6. Επιπλέον λουρί – δεν μπορώ να καταλάβω πώς χάσαμε ένα αλλά το κάναμε.